fredag 5. august 2011

Dåp 17 Juli..

17 Juli hadde vi dåp for minste jenta i huset..
Dagen ble feiret med mange familiemedlemmer og venner ..
Vi hadde fint vær, veldig varmt var det..

Her er gavebordet, glemte å ta bilde av gavebordet med gavene på, 
kan ikke huske alt :)

Dekket til ca 40 gjester..

Bordkort, alle hadde forskjellige bilder..

Hadde roser i hvit og rosa på bordet og hageblomster i lilla, hvitt og rosa.

Hadde også mye lys og lysestaker rundtomkring..

Lilla og Rosa sommerfugler på bordet..
Hageblomster
Her kler vi på Frøya dåpskjolen før vi skal gå inn i kirka, har hjelp av min snille mamma..




Dåpsbarn, foreldre, faddere og to stolte storesøsken..
Vi hadde hjemmelaget koldtbord , mye god mat :)



Dåpskaken lagde jeg også selv... Jeg ble ganske fornøyd med den.. Den skulle være i Rosa og Lilla.. Ble duse farger, ikke sånn knæsje farger, og det er jeg også fornøyd med :)

Detaljer fra kaken :)

Hele kaka :)

Kakebordet



Hedda har funnet seg "kake"


Lillemor sliten av dagen :)
Tok bilder av dåpsgavene hjemme..
Ho fikk :
Villsauskinn,
2 forskjellige smykkeskrin begge to med gavekort på gravering,
5 forskjellige hjertesmykker, hello kitty sommerklær,
bamsesparebøsse og min første hårlokk/tann,
dåpsplatte,
Sølvskje som man kan gravere inn forskjellig på,
Aftenbønn,
Bilde av kirken og bok (fra Menigheten).. Ho fikk også ganske mye penger..










Ingen kommentarer: