onsdag 25. april 2012

2 års bryllupsdag 24.04.12

2 år som gift = bomull bryllupsdag
Tenk at det allerede er 2 år siden vi giftet oss, synes å huske at vi gjorde det for ikke lenge siden..
Da er vel ikke 2 år så lange tida da :)



Har jo rukket å gå gravid i 9 mnd 
(før julebord 2010, hadde fått bra med mage allerede)

og har nå ei lita herlig tulle på 1 år, så tida går fryktelig fort..
(første tur på akebrett, i APRIL!!! )


Mannen min husket på dagen, og det ventet pakke på meg tidlig på dagen, og når han kom hjem fra jobb hadde han med seg en kjempefin orkidè, som heter Dendrobium Nobilè, litt annen type enn de jeg er vant med, så håper den overlever :)



Jeg fiksa ei kake i full fart, lita sjokoladekake i 18 cm kakeform med walters mandlerkrem inni, den er trekt med marsipan. 
Den sorte pynten er en type smørkrem, dette ble gjort i litt sånn full fart, så det er mye jeg kunne gjort annerledes.
Det er sånn man lærer :)



8 kommentarer:

MiMiTa sa...

2 år går nok fort ja, vi har 2 års dag til jul.

Tiden går fort i koslig selskap vet du :)

Linda sa...

Nyyydelig var du som brud og gravid :D
Knall fin kake du laga, kjempe flink du er!

Else M@rie sa...

Tiden flyr ja, det er helt sikkert. Vi skal feire 5 år som gift og hele 14 år sammen til sommeren.

Kjempe flotte bilder og ikke minst kake!

Anonym sa...

Kjempefin var du!:)) og gratulerer igjen!:))

Denne orkideen har jeg også... Syns d var kjekt med en annen variant.. Håper den er enklere å få nye blomstrer på, hihi... :)

Gommostrikk sa...

Gratulerer med 2 år :D
Dere var super flotte på bryllupsdagen begge to! Er fint når kjærligheten blomstrer :) Også at han huska på dagen er jo ikke værst! Er det ikke typisk mannfolk å glemme sånt da? ;) Hihi..

Fotograf Britt sa...

Hei Silje...

Da prøver jeg igjenn.....Tiden flyr..Og gratulerer på etterskudd...

Ha en fin helg forsatt..

Klem fra Britt.

Fargebarn sa...

Gratulerer med overstått bryllupsdag!

tiden fyker. det er sikkert og visst.

Setter forresten stor pris på dine meninger om reklame på blogg inne hos meg :) Takk!

Bedroom designs sa...

Good day administrator,
Silje Kristin
I really love how it is easy on my eyes and the data are well written, many thanks