onsdag 28. januar 2009

Utkasting av juletre,oppussing av møbler, min bursdag osv..

Slik så det ut da vi kasta ut juletreet , sikker på at nesten alle nålene lå igjen her :P
Har kjøpt meg møbler som skal males, har gjort ferdig skjenken...
Skjenken før maling...

Etter maling, og nye knotter er satt på


Samboer lagde ei lita søt hyll som jeg kunne ha noen småting på, pingvinene skal få seg litt mer vårlige skjerf etterhvert..og de lysholderne skal ikke stå der,.,

FIkk meg bilde til jul, fra mormor, syns det er så fint..


Og så kjøpte jeg meg speil fra svigermor, i samme stil som bildet..




Og idag fyller jeg bursdag, hipp hurra for meg , hele 24 år er jeg nå :)
Har fått et glass fra mamma øl/røvinsglass ,Tangen, fra Hadeland glasverk, samler på dem
Så fikk jeg en middagstallerken fra Svigermor, Ostindia, samler på dem også..
Og så fikk jeg kjøkkenvekt fra samboer.. Får også ferdig bad nå etterhvert, med badekar :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sjenken ble kjempefin Silje...

Anonym sa...

Wow, skjenken ble superfin. Ser helt ny ut jo. Du er kjempeflink! :D

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen Silje :)

Christinas låvebutikk sa...

Gratulere med dagen!
Takk for kommentaren, det var med dette innlegg jeg håper de tenker seg litt om der på legevakta! Folk er jo syke når de først ringer dit.
Det var det jeg visste at flere har opplevd dette derfor ett verdig tema!
Skjenken ble nydelig!
Kjempekoselig blogg du har!!
Ha en fin dag videre!

~ Marit ~ sa...

Så artig med oppussing av møbler etc altså- flink du er :)

Og gratulerer så masse med overstått (fikk gratulert deg på facebook på riktig dag da, om ikke annet!) :)

Har forøvrig lagt ut en utfordring til deg i min blogg :)

Anonym sa...

Så fin den ble!

Har utfordret deg jeg: http://maritajohansen.com/blogg/?p=330

Håper du har hatt en fin helg! :)

Christinas låvebutikk sa...

Hei og takk for det!
Velkommen innom skal du være!
Ha en fin dag!