torsdag 15. januar 2009

Jul!!!




Da har det endelig vært jul i huset..

Jeg og samboer dro å fant juletreet i skogen den 22 desember, før det ble mørkt.. hadde ikke han vært sykemeldt, så hadde vi vel måtte kjøpt tre.
Jeg syns treet var superflott..


Jeg kom jo hjem sent på kvelden 21 desember, samboer kom å henta meg i Trondheim, hvor vi gjorde litt julehandel.. spiste god mat.. henta Mathias (lillebror) og Sunniva (lillesøster) på torget..
Samboer sa at jeg og søstra mi skravla i ett i 2 timer , minst..
Vi hadde vel mye å snakke om da :)
Leverte Sunniva hos mormor, og Mathias hos Pappa og Heidi..

22 Desember: Hentet Sunniva igjen hos mormor da vi var å henta juletre, ble litt trangt inni bilen da kan man si..
Mormor kom å henta meg litt senere på dagen, og kjørte til legen.. Der fikk jeg som sagt tidligere, vite at jeg hadde lungebetennelse igjen.. Fikk antibotika.
Dro hjem og lagde kakemann deig, planen var å kjevle ut og fikse samme dagen, men orket ikke mer da..

23 Desember: Da rydda vi opp , satte frem juleting og tang, dro til kr.sund for å handle inn det vi manglet, og noen få julegaver (et slit for å si det slik) Så pynta jeg og Sunniva juletreet om kvelden.. Jeg holdt på å få panikk da juletrelysene ikke virket, men så var det bare den aller siste pæra vi ikke hadde sjekket som ikke virket... Typisk?? JAAA!! Men det ble da fint.




24 Desember: Julaften fikk vi besøk av mormor tidlig på dagen, samboer, ungene og Sunniva lagde kakemenn :).. Pappa, farmor, Heidi og Dani kom en tur i 3 tiden..
Vi skulle ha tapas på julaften, så jeg og samboer begynte med det i 4 tiden, og vi spiste vel i 5 tiden..
Vi hadde en koselig stund rundt matbordet sammen med Sunniva :)
Tror vi begynte å åpne gaver rundt 18.30.. Da hadde vi fått ryddet opp etter maten, og satt frem kaffekopper og noe godt..



Her kommer noen bilder fra den store dagen :)

Hedda og Isak åpner 1 gave hver tidlig på dagen


Under middagen.. Hedda er pyntet så fint :)



Sunniva, Hedda og Isak spiser god julemat :)

Hedda koser med Tante Sunniva..

Pappa og Isak koser seg også!

Et aldeles festilig bilde av Sunniva og Hedda.. (noen kommer vel til å bli sint fordi jeg la ut dette.. :D)



Julenissen kom iår også...
Litt skummelt var det da, men ikke så veldig.







Hedda konsentrerer seg om gaveåpning..


Isak fikk brannbil..Ny Rosa Stoooor sykkel.. :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som det var en kjempefin julefeiring hos dere!!

Sunniva sa...

"Samboer sa at jeg og søstra mi skravla i ett i 2 timer , minst..
Vi hadde vel mye å snakke om da :)"

Hahahah!

Lekkert det ene bildet av meg der ja, flirer godt av det. :D