torsdag 3. november 2011

Ønskeliste..

Siden det er flere som spør hva vi ønsker oss, og har etterlyst ønskeliste,
så skal jeg legge ut ei "lita" liste her :)

Ønsker meg denne kjøkken maskina , egentlig ønsker jeg meg en Kithcen Aid, men siden den er fryktelig dyr, så har valget falt på denne.. Jeg forventer ikke å få denne i gave, men et lite gavekort på elkjøp gjør det lettere for meg å kjøpe den :)


bildet er lånt fra elkjøp sine sider..

Ny melsikt trenger jeg, denne er fra IKEA , den må ikke se slik ut :)
Trenger også en ny slikkepott, i en kul farge :)
bildet er lånt fra Lykkefryd

2 fat fra Green Gate i fargen Spot Pale Blue
og 2 eggeglass i samme farge
bildet er lånt fra Landromantikk
 Ønsker meg også øredobber som på bildet, bildet er lånt fra Gullkilden



*Min mann ønsker seg gavekort på G-Sport, sånn at han får kjøpt seg nye telemark-skisko


Frøya Ønsker seg:
*Små strikk og klemmer som vi kan bruke når ho engang får hår :)
* Søte hårbånd med sløyfer eller lignende på

Blafre termos med lilla ugler, (bildet er lånt fra Kidsa.no  )
Hedda og isak har en liten postkasse hver i rødt og blått, Frøya ønsker seg også en, enten i Orange, Gul eller mørk rosa.
Jeg vet de har orange postkasser på Cornelias hus i Trondheim, men vet ikke om de har de minste str..
(bilde er lånt fra Cornelias hus bloggen )

* Viss noen har tenkt på å kjøpe klær, så bruker ho størrelse 74 nå, og da bør ho ha i str 80 og 86  :)

* Elsa Beskow kubepuslespill ( bildet er hentet på sprell.no )




Hedda ønsker seg
* Ørepynt i sølv, alt må være sølv siden ho reagerer på uekte smykker.
* truser i str 130/140
*Tights i str 140.. Hedda bruker ikke bukser så det er det ikke vits i å kjøpe :)
*Strømper i str 35++
*Hårstrikk
* Gavekort på sko butikk, storforbruker av sko...
* Littlest petshop dyr , ulv og flaggermus , hai og blekksprut




Isak ønsker seg


*Truser/boxere i str 122/128
*Strømper i str 34++
* Isak er også veldig intr i båter...


Ja det ble ikke akkurat en kort liste.. Føyer på mer om jeg kommer på flere ønsker..

2 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

hehe det er kjekt med ønskelister på bloggen, lett å finne fram hvis folk lurer ;) Og takk for kommentar på bloggen min ang bilstol ;) Hjelper godt på siden vi er ganske "fersk på markedet" Ha en strålende dag videre! Klemmer fra Nina

May-Lillian sa...

Kenwood maskin er noe som er høyt på lista mi og! Kenwood er tydeligvis mye bedre enn KitchenAid, så tror man tjener på å ha den i lengden ;) Selv om Kitchen Aid gjør seg bedre for øyet ;)

Så en sånn postkasse i dag da jeg var innom butikken Kines corner i Namsos, da tenkte jeg på deg siden jeg leste denne i går :p Hihi :) De har sååå mye fint der..

Ha en god natt :)