fredag 23. september 2011

Trekning av Give away..

Først vil jeg si tusen takk til alle som ville delta!
Det ble 70 lodd tilsammen, hadde skrevet opp etterhvert,
og idag klipte jeg dem opp.. Da kl ble 12 idag var jeg ferdig til å trekke 2 vinnere av give awayen min..

Ferdig oppklipte remser med navn og nr..
 Brette , brette og vips så var alle 70 lappene bretta sammen .
 Jeg ville ikke være den som trakk opp lappene, og siden jeg har denne lille tullhøna på 5 mnd, så fikk ho æren av å trekke 2 vinnere..
Her sitter ho i en jakke som har vært min, så den er altså over 26 år gammel..
 Lappene oppi Snacks krukka, etter mye blanding og risting .
 Er det noe jeg kan spise??  alt skal jo smakes på :)
 Var vist ikke det, så da prøver å kjenne på :)
Ho fikk tak i flere lapper, men ho satt igjen med 2 stk i handa, 
og de to loddene ble de heldige vinnerne..

 Hanne Margrete med lodd nr 3
Og 
Tindrande Auge med lodd nr 12


Gratulerer så mye til vinnerne! 
Til dere som ikke vant, det kommer nok flere give awayer,
også for dere som liker retro stoff osv ;)

4 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

ÅÅh så gøy altså! har aldri vunnet en giveaway før! Artig at du lot frøken søtnos trekke:) Og så fin jakke!
Gleder meg til å se hva jeg har vunnet!
God helg,
klem fra Hanne:)

Thelma Louise sa...

haha...utrolig herlig.:-) flinke søte lille snuppa.:-))

Rachel sa...

Congratulations to the lucky winners and to you, my dear! So lovely candy! :D

May-Lillian sa...

Hihi, så morsomt bilde der lillemor stapper ansiktet ned i skåla! Så skjønn :)