søndag 17. januar 2010

Lille julaften og Julaften 2009






Bilder fra Lille Julaften..

gjengen spiser julegrøten på lillejulaften.. Hadde kjøpt inn en premie til den som fikk mandelen.. Mandelen var skoldet, så man kunne ikke se hvor den var.. 
Det som var litt kjedelig, var at det var jeg som fikk den , allerede i den 2 skjeen med grøt..


Juletreet ble pyntet på julaften, hadde et tre som var litt merkelig, men det var iallefall helt tett, sånn som jeg liker det :) 
  







Bilder fra Julaften 2009


Mine små, og mine små søsken forran juletreet tiiiidlig på julaften.. venter på å få åpne gaver..


Første gave er åpnet.. det var vist veldig spennende :)


Julemiddagen er servert, og her spiser vi ikke ribbe, torsk eller pinnekjøtt,
men det var Tapas med norsk vri, eller min vri blir vel mer rett :)
Fikk skryt av maten min, og det er jo alltid koslig :)

Mitt ivrige barn.. 
  
  Gaveåpningen er i gang.. ble maaange flotte gaver på hver av dem :) Barna fikk åpne gaver først, så åpnet vi voksne gaver når ungene var lagt..

  Noen har oppdaget nissen.. Spennende saker...
  
  Er det noen snille barn her da ??
  


  Hedda og Isak, absolutt ikke skeptisk, men Hedda ble litt bekymra da nissen ville ta ho med seg i gavesekken sin..

Verdens beste mormor fikk seg fuglematerhus med meisboller i, laget av min samboer
(snekker andersen) 
 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefine bilder og fine kommentarer Silje. klem mamma

Else Marie sa...

flotte bilder!
har en award til deg her
http://familien.tjelle.net/2010/01/fikk-award-i-dag/