lørdag 21. mars 2009

Liten del av stua..

Nå er nesten alle veggene i stua malt..
De var i fargen MAGNOLIA ,
men jeg ville ha det hvitt, så i November
begynte vi å male stua i Fargen CHI..
Har også hengt opp hylla som jeg har malt,
den båten skal ikke være der,
(noe Isak har dratt med seg fra sin bestemor )
og det skal bli lampe i vinduet istedet for den slitne gullranken,
gardinstanga skal skiftes ut etter hvert også..
Men det begynner å bli slik som jeg har lyst til at det skal være =)
!! Endelig !!
Er ikke så sikker på om jeg kommer til å ha de gulvstakene der..
vi får se..
Bildene er trykkbare ,
sånn at det går ann å se bildene litt større..








3 kommentarer:

Anonym sa...

kommer ikke te å kjenne me igjen hos deg e no:)
berre lekkert;)

Sunniva sa...

Det blir kjempefint! Men jeg ville droppet de gulvstakene ja.

Silje Kristin sa...

Jepp.. de passer ikk helt der.. føler ikke at de passer inn i huset i det hele tatt.. iallefall ikke i stua..
Men de får bare stå der frem til jeg finner på noe bedre..